.- 3 april

nu så ska man snart fara och äta.
så himla mumsigt, det blir texas och anders bjuder!
(dock en födelsedag's pressent!)
men jag är så himla glad över den så det är inte sant!
jag kan inte hålla mig!

idag har jag vart på trafik-kurs
hela dagen lång,
och det var ganska intressant. jag var på "riskettan".
jag lärde mig inte så himla mycket.
fast det är ju klart, jga kna ju redan allt.
hihi. =^.^=

imorgon är det fest hos mig.
så himla nice, och jag kommer att ha det fett jävla bra.
och det kommer en himla massa folk,
och det är också himla trevligt, och snällt.
jag har vart på stan idag och ätit.
och det var himla gotta.

sen så var vi till system**laget.
och sen på arbetsförmedlingen,
och sen så var vi på ben. ;>
hahaha.
sen så kom vi hem, jag har gjort mig snygg
och eldat en massa. :)
men nu är jag fin, och vi väntar på ander's och frun hans!
haha. ;D

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0