.- 25 april

buhu, dagen har vart så himla bra.
jag har i stort sett åkt bil hela dagen,
me det har vart himla trevligt att åka med faster :>
vi har typ surrat hela vägen hem,
och det va så himla kul.

Tack för att jag fick åka med allså!
det är så himla snällt.
dock så försov ju jag coh marcus oss i morse.
ingela fick ju stå och vänta på oss.
(tillochmed ringa hit och väcka oss! ;$)

jag hoppas att allting är bra med er i alla fall.
igår var det besöksrekord igen.
hela 80 läsare. (YEEES)

nu så har jag ju vart hemma hos mamma i några timmar.
men jag har då bara suttit med puppisarna.
dom är så jävla söta.
och en massa bilder kommer sen ikväll.

men jag ska kila nu coh göar popcorn + dipp.
sen är det ju robinsson som gäller för
den lilla familjen som är här hemma!
+ mysa med puppisarna & sally så klart!
(jag har fått döpa en, nikita heter hon)

PUSSEY!


Kommentarer
Postat av: Angelica

biiiiilder!

2009-04-28 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0