.- 24 april

GRATTIS ÄLSKLING
23 ÅR IDAG! <3

(hjärta på honom allså!)

ja, min dag har dock inte vart så himla givande idag.
eller jo, men inte min skoldag.
jag började på morgonen klockan 9.10
och jag var klart typ 5 över tio
och då slutade jag för denna vecka.

jag gjorde ju dock prov i handels idag
och det gick jävlat klocker's.
jag fick ett G och det är verkligen huvudsaken.
och jag är så nöjd med detta.

sen efter skolan så åkte jag ner på stan med
marica och hennes racer.
det är så fett jävla kul med moped!
jag tycker verkligen det. (jag minns tiden, FS1:an och massa trevligt folk)
det var tider det.

vi gick på stan, handlade pressenter till älskling.
(kan dock inte skriva vad här)
och sen då käkade vi på ett thaiställe.
så fett jävla god mat allså!
jag åt friteradkyckling & ris
(as always, det är inget nytt)
men ajg prövade på en nu sak faktiskt.
det var kyckling m. gröncurry + cocosmjölk.
(det var fett jävla gott + starkt som satan)

det var buffe för er som undrade.
för jag beställer inte vå menyer.
för mig räcker det med en meny. ;b

till efterrätt så fick vi friterade babaner & Glass.
det var god glass men min banan fick min
marica så himla snällt ta ifrån mig.
jag hatar bananer.
(bananer är för apor. svamp är för älgar.)

ikväll kommer jag nog inte att skriva så mycket.
jag gissar på att det kommer att vara himla fullt hus här.
men de är bara kul, efter som det typ är kalas.
jag hoppas att han bli nöjd över vad han får bara ..

och imorgon skriver jag nog inte nått heller.
för jag ska då till min mamma.
och jag åker på morgnkvisten, typ klockan 8;a
och jag tänker sova så länge som jag kan.
och då så struntar jag i att blogga (a)
(det kommer nog sen på kvällen)

annars så händer det inte mycket här.
det är slappt som aldrig förr,
och jagvette sata vad jag och älskling
ska göra till middag idag, men jag hoppas att det
blir nått strååålande!
(sickan)

+ att min blogg har besök's rekord igår.
54 stycken nu. ;>
sid visningar ligger på typ 65-70.
men jag är så himla nice!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0