.- 24 april (Kvällen)


Hanna (marcus syster) som kom först av alla.

sen så kom anders (marcus kompis) och det var också trevligt.

marcus fick en massa grejer av ander's till våran nya bro.
(han vart himla glad och nöjd)

jag var så himla busig då alla var här.
(hihi ...)

detta var smörgås tårtan som alla käkade på (utom jag, jag hatar det)
det var marcus farmor som gjort den, och alla verkade nöjda och tyckte om den.

Jag hann inte med att ta kort på monica, bea & björn.
men vi är lika glada över att dom kom också,
som vi är med att alla andra kom.

anders är precis nu på väg att fara.
det var tidigare än vanligt, men han ska väl hem och
fixa inför på torsdag (valborgs) då ska ju vi vara där med dem.
himla trevligt allså.
jag är liite, men bara lite rädd för alla raketer.
(mest är jag nog rädd om att tess ska bli rädd, och även att någon ska skadas)

jag ska nog vara trevlig med min älskling nu då anders åker hem.
så jag hinner mysa av mig lite.
jag ska ju ändå vara borta tills på måndag.
haha, jag vet att det bara är två nätter.
men vi sover ju med varandra 365 dagar om året,
så det är inte kul att sova ensam.


jag tror i alla fall att min älskling har haft det fett bra.
och det är ju verkligen huvudsaken för mig.
jag vill inget hellre än att han ska vara glad.
det gör ju mig glad.
(han tar min smärta och gör den till lycka)
<3

men men, nu så åkte anders, och jag ska läsa lite bloggar. 
Beagumman höll på att avlida då hon såg alla bloggar som
jag har på favoriter, hihi. 
men det är lugnt bea, du kommer också att bli intresserad. 
jag lovar! ;)
det är inte så jobbigt som det ser ut! 

men som sagt, kanske, men bara kanske så blir det
sämre med uppd. nu då jag är hem till mamma
över helgen, jag ska bara vara med henne.
och ingen annan. inte som jag vet nu i alla fall.
men vill helst vara ensam.

jag ska få träffa mina puppisar imorgon!
LYCKA på det eller vad? =)
det är ju helt otroligt. då ska jag knäppa en massa söta kort allså!
jag kommer dock att sakna min älskling, och alla mina vänner.
men vi ses ju på tisdag honey's!

PUSSEY! 

Kommentarer
Postat av: beatrice

jaa, för det var ju typ hundra styckna :o hahha, jag skulle inte änns hitta sådär många bloggar :o visste inte änns att det fanns så många xD :D (a)

2009-04-25 @ 20:45:57
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0