.- 24 april


jag sitter nu och lyssnar på då marcus håller på med sin syster.
jag blir så himla less, han är så himla principfast.
det är lite små jobbigt, för att jag tror att hon snart blir lite irri.
men men, det är inte lätt.

han fick i alla fall mina pressenter, det var en hårgele,
och en thesked, jag hoppas att han vart nöjd.
(jag vet inte om det heter thesked, men det är en sån
som man tar löst the med)

vi har käkat sallad idag.
det var himla gott och jag vart då så himla mätt.
men men, det är inte lätt, jag vart ju i alla fall intehungrig ikväll ändå.

+ att marcus kom hem tidigare idag med tårta.
det var en som jag inte kunde äta för att det var
nötter på den, men det gjorde inget.
för att han hade med sig en prinsesstårta också :)

så nu är ju som sagt hanna här, och hon är lika söt
som hon alltid är ju ;>

snart så kommer väl monica, björn och kanske bea också.
sen kanske stig och ragnhild också.
och anders skulle ju komma sen han också.
och det är ju roligt för marcus skull.

jag ska ju vänta på att min faster ska ringa mig också ikväll.
för jag ska ju åka med henne imorgon.
och marcus ska ju köra mig till gnarp imorgon
på morgon, klockan åtta.


det kom in lite egopic :')
men jag hoppas att det inte gör nått
jag vet att jag är snygg i alla fall ;>
men det är ju ingen nyhet! ;*

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: beatrice

du är alltid finast! :) efter

2009-04-24 @ 21:21:54
URL: http://beatricenordin.blogg.se/
Postat av: beatrice

du är alltid finast! :) efterlängtat att träffa dig idag, du gör mig så himla glad jämt! :) ;* skulle det stå, men datan är cp x)

2009-04-24 @ 21:23:18
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0