.- 23 april

nu så sitter man här på skolan.
jag tror då att jag skiner mer än vad solen gör idag!
jag är så himla lycklig och detta kommer
att gå fett bra nu. ;>

jag har religion och jag har lämnat in alla
arbeten som man ska göra och nu
så ska vi börja på med ett nytt.
jag ska skrva lite om jehovas vittnen.
och det kommer att gå så himla bra allså.

sen inatt så fick ju min snygging valpar också.
och det vart 6 stycken. jag är så himla lycklig.
jag ska ju hem i helgen och fota dom och
mysa med dom.

sen så kanske marcus ska följa med mig upp också.
jag hoppas på det.
för jag vill att han ska se de söta krabaterna han också.
så jag håller tummarna för honom.
men det är inte säkert.

men om inte annat så skulle jag få åka upp med
min faster för att hon skulle köra upp på lördag.
och det vore ju himla nice att slippa åka buss.
+ att man får surra av sig lite granna.
och det kan man ju alltid behöva. :)

och imorgon så fyller ju älskling år.
jag har inte hans pressent här hemma.
utan den ska jag fixa lite till på hemma hos mamma.
men det kommer nog att bli bra vilket som.
+ att man får mat pengar imorgon.
(av mina föräldrar)

och imorgon ska jag laga en feting god mat allså.
jag känner verkligen för att göar någonting gott.
köttgryta, eller nått sånt.
faen vad nice det skull vara!

jag ska åka hem nu efter denna lektion.
för då så har jag slutat.
+ att jag har handels prov imorgon så jag måste hem
och plugga en himla massa allså.
men allting känns som att det kommer att lösa sig nu.
och det känns så himla bra.

(du hade rätt mamma .. )
när dte väl går, så kommer allting att bli bra.
och allting kommer att släppa för mig.
och det har det gjort.
det känns som att en stor (bauta)-sten har släppt från magen.
så himla skööönt! :*

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0