.- 23 april


idag är jag lite busig och tar ego-picz på mig.
(det är taget med camen)
-jag vet att jag är snygg som satan.

jag har varit så himla glad idag att jag vet inte
riktigt vart jag ska ta vägen.
men jag har börjat att lugna ner mig lite nu.
men ändå så är jag självklart så himla glad. (:

nu så ligger jag i sängen, och jag väntar på
att min älskling ska komma hem från jobbet.
och jag gissar att han är på väg in genom dörren
nu vilken minut som helst.
och det ska bli kul.

egentligen skulle vi äta god-mat idag.
(köttgryta & ris)
men så blir det inte. utan idag blir det nudlar för min del.
sen så ska väl marcus käka lite tonfisk.
hmm, undrar om dom fiskarna är bra på att göra toner ..
ja, det är nog bara jag som tänker så komplicerat. ;b


detta är en söting fisk.
ååh, jag är så himla sugen på att äta lax m. osttäcke.
så fucking gott allså.
jag vill verkligen detta!

nåja, jag sa göra det sista ikväll också på
min affärs ide. och jag hoppas att maria
blir nöjd med den. och det tror jag nog.
+ att jag ska ju skriva den där j*vla logg boken också.
-attans. det är ett himla jobb.

jag ska ut med hunden nu snart.
fast nu kommer min älskling hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0