.- 23 april


skitsamma, jag tänkte först hålla det hemligt,
men va fan? jag är ju ändå så himla stolt och nöjd.
jag klarade mitt teoriprov idag. ;>
och är så himla jävla fucking glad för det.
- jag vet inte vars jag ska ta vägen.

just nu så lyssnar jag på den nya studentsången
"Skolboken vi har bränt den, nu ska vi ta studenten
Det kommer bli kalas så lyft upp era glas
häll i lite mera för inge mer studera"

den är så himla bra, och jag längtar verkligen nu.
för att just nu känns allting så himla bra.
jag ska ner och elda, sedan börja att säta här och
göra snyggt till imorgon då
marcus ska få besök. :)
(födelsedag'sfirande)

jag är så ja, jävla på topp humör.
+ att i helgen ska jga hem och träffa valpisarna och ta en
massa söta kort ju. och jag får kramas med mamma och
pappa med så klart ;>


Kommentarer
Postat av: Kajzii!

Ett stort GRATTIS!!!!

Visst är den bra, älskar den! (även om de int är jag som tar den!!)

2009-04-23 @ 23:43:32
URL: http://kajzaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0