.- 22 april

nu så är man hemma från en hel dag i skolan.
eller ja, det är ju inte en sån himla lång dag.
jag ska snart ringa om lite jobb.
tänkte bara skriva lite rader här.
det är så himla skönt att få skriva av sig lite ..

idag så träffade jag michaela igen.
det var ju verkligen ett tag sen, och jag blir så himla glad.
då man hör hennes stämma, hihi.

"in, ut, stön, sprut och slut."
- hahaha, jag dööör!
så himla kung vi är allså. ;>

sen så var ju rebecca i skolan idag också.
det var kul att ses igen, hoppas du kommer tillbaka
till skolan nu, så att du hinner ikapp och att
allting hinner lösa sig.
jag vill inte att det ska vara så här ..

jag ska ringa till bemanningen, samt att jag ska plugga teori
ikväll som satan.
jag ska bara ta en kort paus, och det är under grey's.
men annars ska jag plugga hela dagen!

och grattis thomas för att du klarade teorin.
verkligen, jag är glad för din skull. :)
snart så är du den som kör!

detta går inte längre ..
jag menar verkligen allvar med allt som jag sa igår.
jag menade vart enda ord.
jag älskar dig.
men detta går inte, vi kan inte se varandra så här.
nu så har man skrivit en liten uppd.
jag kommer väl att uppd mer sen också,
men jag har en massa att plugga igen,
jag måste plugga handel, och så klart teori.
men också psykologi, eftersom jag ska tenta av den i juni.
3:e klockan nio.

och det ska fanimej gå bra!
jag ska fixa detta.
+ att jag har bokat en massa prov nu också
och det känns så himla bra att man har fått någonting gjort
idag allså.

dock så har jag så himla ont i magen.
men det är sånt som kan gå över.
jag har ju tagit en värktablett så det ska nog lösa sig.
men det är ju så himla jobbigt -.-'

nåväl. ska plugga teori nu jag ;D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0