.- 22 april

ja, nu så har man precis ätit mat.
eller, ja mat och mat.
det vart pizza så klart. -.-'
men det var marcus som bjöd, och
det tyckte jag var himla snällt.
-tack för maten.

jag sitter här och väntar på att det ska börja nått
riktigt bra på tv.
och det kommer det att göra ju.
men kanske inte just nu.
så då passar jag på att blogga lite.

mina läsare ökar för varje dag.
och det är också himla trevligt.
jag skriver ju i alla fall lite intressant nu så ;>


jag bjur på denna bild.
detta är Sandra och Olle, de är mina kusiner.
så himla söta vi är allså.
jag förstår verkligen att alla vill bli som oss.
- hahahaha.

nu så är det grey's på tv. det är typ snuttar ur
de två säsongerna som visas på tv just nu.
hihi, men jag har ju redan dom hemma.
så jag är inte så himla intresserad.

sen så har jag pratat med min mamma idag också.
men det är så himla kul för snart så
blir ju jag "mormor", haha. sally ska ju ha valpar nu.
och det är verkligen nära nu.
jag är så himla nyfiken allså!
jag vill bara att dom ska ploppa ut och att det ska
bli en himla massa!

snart så ska peter ringa också.
det ska bli kul att prata lite,
vi har ju inte gjort det sen torsdagen förra veckan.
och det är ju verkligen inte kul.
hahaha, men till sommaren.
så ska vi leka en massa! ;>
grilla, festa, och så klart ska peter till mig och hälsa på!
HAN SKA!

jag vill att marcus ska vara här med mig nu.
men jag vet ju inte om han vill.
men jag vill mysa, och jag vill att han ska
älska mig. pussa mig.
viska magiska ord ..

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0