.- 21 april


så här snygg är en fröken forsberg idag.
jag ska snart börja att dra mig till skolan.
ska hinna prata lite med nå lärare om vissa uppg. samt boka in prov..
(jag ska göra en massa prov medans de andra är i italien, hoppas!)

igår så vart det en himla sen kväll,
klockan var väl närmare ett innan vi kom oss isäng.
inte underligt att man var helt jävla död då alarmet ringde på morgonen.
hihi. jag hade ställt klockan på nio,
men jag kom då inet upp föräns klockan tio. (typ)

sen så har jag hunnit sminka mig, klä mig, fixa frillan,
och nu så sitter jag här ett litet tag.
det är inte strålande sol idag heller. :/
det var varmt ute ändå, men jag vill ju ha fin väder!
men så länge det är varmt ute så gör det inget.
bara snön nu smälter bort så sommaren kan kliva fram!

idag så ska min älskling laga mat.
medans jag ska göra klart det sista på min affärside.
samt att jag ska renskriva min logg-bok.
det är ju himla viktigt.
så att jag klarar detta ämne/ämnen.
man det är ju inget problem ;>

jag har inga pengar på min telefon angelica,
men om du ringer mig så kan jag säga henens nummer. :)
för jag kan det utan till i huvudet. ;b

nåja, jag ska läsa lite bloggar nu, sen
ska jag börja att dra mig till skolan och
göra någon nytta idag.

+ att ikväll är det DH på tv!
-YEEES!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0