.- 21 april

nu så är man hemma från skolan.
man ligger i sängen nu och kollar på vänner (like always)

jag ska snart cykla ner på ica och handla.
det ska bli lite skönt med en liten psomenad/cykeltur.
marcus sk aträna idag efter jobbet,
och det menas att han inte kommer att vara hemma förän klokan 5 ..

men nu så jag vart ut och kollade cykeln, så
var det ju så klart ingen luft i däckena, men jag förstökte
att pumpa dem, och det fram gick bra, men inte det bakre.
bajs, så jag fick gå i alla fall. :)

jag mötte marcus farmor på vägen också.
hon var på väg hem till oss,
så vi gick lix om varandra.
sen då jag nss kom hem nu då, så var hon ute med tess. ;D
så himla snällt allså!


jaa, jag vet att jag är snygg ändå :)

imorgon är det också en ganska så lugn dag på skolan.
det blir bokföring, religion och projektarb.
det är inte så himla jobbigt ändå.

ikväll ska jag bara slappa.
jag ska se på tv och bara ta't lugn.
jag har ju vart  ute på promenad nu också.
så himla skönt.
kanske ska ta mig en cykeltur sen om min älskling
kna fixa mina däck. (a)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0