.- 20 april

ja, idag är man ju som sagt ledig.
och det är fett skönt. jag hra hunnit städa lite och så har jag
hunnit kika lite runt på internet så klart.
dock så sov jag då så himla länge.
klockan vart ju elva ffs!
helt sjukt.

fast det vart en himla sen kväll igår.
jag tror att klockan hann bli halv ett för oss.
(hör och häpna mamma!)

ja, men jag ska snart ut och söka mig lite jobb.
sen så ska jag skriva skolarb. hela kvällen ikväll + imorgon och på onsdag.
sen så är det klart allt har jag gisstar på. :D

jag tror att jag ändå ska laga tacogratäng idag.
haha, jag har sagt det så himla länge nu.
men det har ju då aldrig blivit.
men så kna det vara ibland.
men idag blir det nog.
om jag hinner, jag har ju lite annat att fixa också. ;)

"tänka sig att ingening förvnar en längre" ;)
jag tycker kanske att det är lite sjukt.
men så kan det ju bli ibland.

nu så sitter man och lyssnar på vobeat.
jag har minnen med min bästis Peter här.
"men du vejt!!"
hahaha, så söt han är då han är full då.
muha!
(men mest jobbig ;) haha, söt = Jobbig*)

muha, jag ska kanske sätta igång nu och göra det jag ska.
jag håller på att elda och sånt också,
men det går ju kalas, så inget att klaga över.
+ att jag har tänt en massa ljus, så det luktar gott!

kort kommer på köket senare ikväll!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0