.- 20 april (Kvällen)

nu så sitter man i sovrummet och har datorn i sängen.
(den har typ varit där hela dagen)
men det gör inget, det är så himla skönt att man
kan sitta vars man vill i hela huset och
man kan bara slappa.
jag kan typ ha med mig datorn då jag ska bajsa om jag vill ;)

okej, jag vet att jag och min peterbby, är snyggast.
fan vilken nice vecka jag hade hemma hos mamma.
jag träffade han varje dag, och det är skönt.
för nu så är vi så less varandra, ända till sommaren, då vi ses igen.

(självklart så pratar vi ju i telefon fortfarande.)

nu så har jag och min alldeles egen älskling varit så
himla duktiga och installerat den nya toaletten.
så himla nice då va ;b
den läckte  lite först, men nu så gör den inte det.
nu så ä den hel och sngg inne på "min"-tjejtoa.

(allt som saknas där, är rosa väggar med blommor på)
fast det är blommiga tapeter där redan, men det är
inte snyggt.

min älskling har diskat också.
eller han hålle rpå, så himla snäll han är då :>
jag älskar marcusnordin mest <3

nu så sitter jag coh ser färjan 2. det är nått gammalt par
som är i taxfree, och typ ska köpa en massa sprit.
det är ganska likt en släkting till mig.
eller ja, jag säger inget namn, men det är sjukt.
hihi.

men nu så ska jag inet skriva mer  här ikväll.
nu så ska jag bara slappa ed popcorn + tv.
(chips också!)
sen ska jag röka, och vara med älskling och tessilago ;>

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: marica

Peter va då inte lite snygg :D

2009-04-21 @ 12:40:56
URL: http://maricasondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0