.- 20 april (Dagens)

DAGENS:



Humör: pigg och alret faktiskt. bättre än väntat.
Problem: att jag sov på tok förlänge imorse.
Kläder: mjukisar, och en vit t-shirt.
Plus: ledig idag, och det satt fin fint, samt att jag hunnit en massa långt i skolan.
Minus: att jag aldrig kommer att bli rik på att bara finnas.
Frisyr: uppsatt, för att variera.
Låt: Volbeat - (alla låtar)
Händelse: att jag har diskat, och gjort en massa nytta. + att marcus ska diska efter maten.
Planer: sitta här tills jag dör, nej, jag ska nog se lite på tv sen också. + träna.
Dagens drog:
datorn + musik.
Dagens måste:
plugga det sista så att man blir klar.
Saknad: jag har precis allt det jag önskat mig.
Önskan idag: att vi ska tapetsera om här snart + att jag ska få ett jobb springandes till mig.
Ser fram emot: en bra vecka med en massa arbeten bortgjorda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0