.- 20 april (bilder)


denna spark är inte att leka med.
den är urgammal, men väldigt fin ändå.

detta är vårat äppelträd.
detta är knopparna till alla äpplen vi kommer att få i sommar!

(detta stämmer inte för mig, men för min älskling)
men denna skylt står kvar året om på våran gård.
den är ganska söt om man tänker efter.

en vacker bild enligt mig, solen ligger på, och
bladen lyser upp våran trista gård så himla rött, gult & grönt.
så himla somrigt!

en välkomstskylt med kattor.
den är himla söt, och jag är ju en kattmänniska.
jag älskar de små krabaterna som lever livet.

ett strt löv, eller en väldigt liten kotte?
ja, det kan man fråga sig va ..
men jag har svaret. det är en väldigt mini-kotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0