.- 20 april

god afton ;>

nu så har man precis åtit middag, och det vart
ju självklart tacogratängen som jag skrev om tidigare idag.
den vart fett jävla god, och alla som gillar tacos borde verkligen prova den.

jag ska stoppa in receptet under kategorin: Recept.
(svårt att lista ut va?)

nu så ska marcus läsa lite i någon bok som han har
beställt hem så att man blir en bra säljare,
och jag ska sitta här och göra en massa skolarbeten.
samt kika lite runt och så måste jag hänga tvätt.

jag ska träna lite ikväll också.
jag måste cykla lite, men just nu ska jag vila lite efter maten.
och det är ju himla skönt det också.
jag har tänt en massa ljus, men nu har nog alla slocknat.
men det luktar ändå fett gott med ljuvlig vanilj.

jag ska gå ut och ta lite vårbilder också tror jag.
jag skulle vilja bilda lite en fotoblogg.
jag vill ju bli bättre på att fota, så det ska nog gå bra.
samt nu då jag har en egen data, så behöver jag inte
vänta med att lägga in bilder, utan kan göra det på en gång :)

jag måste bara klä på mig först.
jag har ju suttit i pyjamas nu hela jävla dagen.
(förlåt mamma ;b)
men jag ska nog ta och göra det nu medans det är sol ute! :>

HÖÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0