.- 2 april

ja, jag tror då i alla fall att jag slapp bli lurad igår.
men man vet ju aldrig.
men så kan det vara ibland, att man inte vet jämt.
men i sånna fall hoppas jag att det är någon som
säger sanningen till slut.

ja, idag har det inte hänt mycket här.
vi har slappat vart till stan, handlat,
jag har städat, sett på abdra avenyn,
ska snart tvätta lite, medans mamma sover ;b
jag ska laga mat tills marcus kommer hem
snart också. oh herregud, hur ska jag hinna?

nå, idag blir det mumma mat till middag.
det blir tacos, och det är fett gott.
jag längtar verkligen.

och imorgon blir det  ingen skola heller.
jag ska på riskutbildning. (risk ettan)
och den är mellan 9-1.
så det ska bli himla trevligt, och himla intressant.
jag menar bättre att göra det i tid,
så att man har det gjort tills då
man verkligen vill ta körkortet,
än att man inte har det då man kommer dit ;s
hahaha. ;>

nåväl, jag ska slappa nu jag bara.
börja med maten snart.
ut och röka först, sen ica ikväll.
(handla goooooodis! eller nej. chips + dipp!)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0