.- 19 april



nu så är man uppe och pigg efter en ganska låång kväll.
jag och marcus var vänner hela tiden och et var sjukt kul att sjunga.

jag kan berätta lite snabbt om vad som hände under gårdagen ..

först så var vi på ikea med min far och bror.
drä handlade vi lite smått och gott kan man säga.
sen bar det av till bauhaus.
där inhandlade's saker till toaletten uppe, så att vi kan gå igång den.
(kanske idag?)

vi åkte hem, svängde in till monica och björn,
hem, sen kom monica och björn hit och kollade på köket som
marcus hade gjort då jag var hemma,
sen kom olle och persson, sen så gjorde jag och marcus oss klara,
sen åkte vi hem till olle, träffade max oxh sånt.
jag klippte honom. (luggen bara!)

sen så till gnarp och handlade pizza, MUMS!
sen till magnus, där han inte vad hemma,
men martina var hemma, och det var ju en himla tur det.
så där käkade vi och började att förballa, det var nice.

jag ringde min faster (bästa!)
och hon hämtade mig i jättendal, för jag skulle ju in till stan
på nästa fest jag också.
så det gjorde hon, och det var trevligt att ses igen! ;D
(alldeles för länge sen)

in till stan till anneli och kenneth, där var det folkat,
och det var så himla trevligt, och verkligen ett stort tack
för att jag fick komma till er.
(måste dock dit i veckan också. jag har min väska där)

sen vart det bockarna, och en massa karaoke hela natten,
marcus och hela det gänget kom också dit senare,
och vi hade det så himla kul, jag träffade jenny, bettan, evelina, rebecka,
och en massa mer! (:
NICE KVÄLL!

sen så rinde jag amanda (♥) och hennes kille som skulle hämta
mig ifrån stan. och det gjorde dom.
helt underbara, och det var en himla tur att min sambo följde hem då.
för han hade nog druckit lite för mycket.
men han var så söt ändå,och trevlig.
så man kunde ju inte bli arg på honom. : )


nu så sitter man här och klockan är väl drygt kvart över 12.
vi, eller jag vaknade klockan elva.
och det är ju inte så himla sent ändå.
det har ju kunnat vara värre.
hihi.

min sambo dock ligger fortfarane i sängen.
han har varit uppe men han är i stort sett död
idag och det kan man ju som sagt förstå.
men det är ganska roligt att se ;)
=^-^=

jag har inte en aning om vad vi ska göra/äta idag.
men jag tror att det finns en himla massa att väljapå i kyl/frysen.
eler tror och tror, jag vet att det är så.
hihi.

sen så ska jag nog elda, eller så kanske solen värmer upp vårat vatten idag.
men kan ju bara hoppas, för varmt inne är det så.
men det var bara drygt 30 grader i tankarna.
och det vill då ite jag duscha i.

nåja, jag ska ut nu en snabbis,
sen måste jag börja skriva och knåpa på mitt svenska tal
som vi ska ha nu i veckan.
(jag vet inte när)
jag vet bara att det inteär imorgon, för då är vi lediga.
men annars vet jag inte.

(tjejen som tog sitt liv i fredag's, sandra. vila i frid.)
-jag hoppas verkligen att det var detta som gjorde dig lycklig.
tänker på familjen och nära + kära.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0