.- 19 april

nu så är man vaken och pigg.
jag vet att jag skrev det imorse också.
men ju längre jag var uppe så ju tröttare vart jag.
det är helt sjukt.
så vi åkte ner på ica klockan två.
sen åkte vi hem och lagade lite frulle.

det vart jus å klart mackor i hjärn.
så fett jävla god fyllemat! :>
jag åt hela tre stycken. det är fett jävla sjukt.
sen så satte vi oss och såg lite på tv. det var ju en massa program som
det var repris från i veckan.
men sen minns jga inget mer.

jag bara somnade, och jag vaknade klockan sex.
det att fett sjukt. jag blev helt ställd.
hur fan kan jag sova så här länge?
jag vet inte hur jag ska somna ikväll var ju min första tanke.
men sen nu så är jag ändå så himla trött. ;)

marcus är så mycket piggare nu.
jag är nog värre än honom.
och det är ju lite pinsamt om man tänker på hur full han var
igår motför mig.
men så kan det ju vara ibland. ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0