.- 18 april

Hallow ;>

nu så har vi precis kommit hem från sundsvall.
det var himla trevligt på ikea, och fast jag sa att
jag inte skulle handla nått så vart det ändå 250 ;-

jag handlade handdukar, ljus (en massa)
hundmat-skålar, tofflor till marcus, och tofflor till mig.
sen tror jag inte att det vart nått mer.
men det var ändå mycket.
det är inte lätt .

pappa och joel åkte sen på dirren hem efter ikea.
men det gör inget, dom var ju änglar som verkligen
körde hem mig och betalade mat åt mig igår
på vägen hem.
så himla snällt allså! :>

ikväll vet jag inte om det blir utgång eller inte.
jag vet inte om just jag känner för det.
men annars så kanske jag är hemma med tess och min data,
så kan ju marcus gå ut själv.
jag kna dricka lite vin här hemma ändå.
(man sparar ju pengar!)

jaja, jag kanske ska köpa lite gott apå ica,
sen så kan jag ju ta det lugnt. ;>
så får marcus ´så ut på krogen eller så själv.

men men, nu är min svärmor och svärfar
här och ska fika, så man kanske ska vara lite social.
och det är ju himla trevligt.
vi ska dricka kaffe och fika sockerkaka. ;D
mums!

PUSSEY!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0