.- 18 april

nu så kom persson och olle hit.
vi kanske ska på fest ikväll med dom.
jag har fått pengar va min mamma nu,
men jag är inte så himla sugen.
kanske blir nykter jag och far hem tidigt. :>

nu så har man fikat och är lite mätt i magen.
fast jag fick ju korv också på ikea.
det är ju så himla underbart på ikea.

(nu så eldar jag ljus, som luktar.)
fast det är soligt ute och väldigt varmt.

nu så håller min man på att leka sjukskötersk'a
med olle's kropp.
han har varit lite klantig och badat bastu och brännt sig.
så olle står här hemma i bar överkropp, och marcus lägger om såret.
det ser så himla roligt ut ;>


snart så är det så himla fint ute hemma hos mamma. ;>
sommar sommar sommar.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0