.- 17 april

nu så är det ju äntligen dagen fredag.
jag ska åka hem idag och det ska ju självklart bli himla nice.
jag saknar ju min gubbe världsmycket.
men jag tycker att det är viktigt att någon gång kunna göra saker utan varandra ..

igår skulle jag ju lägga mig tidigt.
men självklart så vart det ju inte så.
hihi. jag fastnade ju vid min dator typ hela natten.
eller nej, men till tolv i alla fall.
men så kan det ju vara ibland. :)
- jag är så himla lycklig för denna pressent. <3

nu på morgonen har jga hunnit ut med tess,
jag har duschat, klätt på mig, suttit här,
packat alla min saker utom datan + batteriladdaren (den sitter i)
bäddat sängen och stoppat alla mina smutsiga kläder
i en påse, så att det inte blandas med det nya.

vi ska åka kring fyra ikväll
det är så min pappa slutar att jobba.
så vi kanske är i hudik kring halv tolv ..
eller det kan ju bli tidigare också, men jag vet inte.
vi ska ju säkert käka efter vägen, + att joel ska ju med. : )

nåja, jag vill borsta tänderna nu.
+ skriva lite med marica på msn!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som du har haft en rolig vecka! :) Vi kanske ses nästa gång du åker upp istället :)

2009-04-17 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0