.- 17 april


nu så har man ringt mamma och frågat om hon kan
köpa he en sån här goding åt mig. (a)
och självklart så skule min bästaste mamma göra det för mig.
- tack mamma!

så min kycklingbaugette borde snart komma hem.
jag skulle tippa att den är här om ungefär
en halvtimma, kanske 40 minuter.
och det ska bli så fett jävla gott. :*

sen så kommer ju min pappa hem snart också.
eller snart och snart, men klockan 4 och då
så ska jag vara ute på gården och vara beredd på att åka.
och det rä jag redan, för jag vill hem nu!
hihi.


maria, förlåt för att det inte vart nått denna gång.
men jag kommer hem mycket i maj, och då
vill jag verkligen ses och vara hos din familj i några dagar,
jag hoppas verkligen att det går för sig.
men det har vart så himla mycket nu.
(ag tar det med dig sen, du kommer att döö(da) haha.)



jag gillar denna bild väldigt mycket.
(det är marica som tagit den)
och grattis gumman till lägenheten också!
jag är så himla glad för er skull! :>
- säg till om ni behöver hjälp bara! <3

sen så har jag suttit och kikat på en hemsida
nu på nätet där dom säljer vägg dekorationer.
och jag har redan bestämt vilka jag ska ha.
(nere i tvättstugan)
jag måste bara visa marcus först, så att han tycker att
dom blir bra, annars går det ju inte. ;b

men han brukar inte var aås himla noga med sånt.
och egentligen är det ju bara jag som tvättar
där ändå, så man kan ju kanske säga att det är mitt rum.
men jag hoppas att han gillar dom han också.
för det är ju himla viktigt att båda gillar sakerna. :)

imorgon så blir det ju ikea med pappa, jeol och älskling.
det kommer att bli så himla nice.
och jag kommer nog inte att handa nått.
jag har inte riktigt pengar.
+ att jag måste ha p-piller denna månad.
så jag har inte råd. men titta kan man ju alltid göra.

man kanske åker upp näst, nästa vecka.
då man har fått pengar och så.
sen så måste jag verkligen sluta att röka nu.
men idag har jag bara rökt en enda.
och då har jag ändå varit uppe i några timmar.
det tar sig sa han som tände på sjulet.

jag hoppas att min gangster kommer hit
en sväng också. jag vill ju säga hejdå.
men jag har ringt henne, så hon kommer säkert förbi,
eller så ringer hon i alla fall upp mig så jag kna säga det. :*
- mathilda, jag älskar dig. siss. :*

jag saknar alla mina vänner där hemma.
jag hoppas att vi hinner ses under helgen.
PUSSPÅRE!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0