.- 16 april

idag så har jag vart himla dålig på att uppd.
men jag har inte hunnit med så himla mycket idag.
(jag sov på tok förlänge :/)

dagen började med att pappa ringde och väckte mig
och då trodde jag att klockan var tidig,
men den var ju nästan elva.
det är ju helt sjukt.

jag klev upp, ringde mamma, peter och pratade med kajsa och ella. :*
sen så kom peter och vi käkade palt, och det var toppen gott.
sen så åkte vi ner på byn och pantade burkar,
samt att vi satte in pengar på kontot,
och att peter fixade nått på HB (handlesbanken)

sen hem, och kajsa kom hit.
vi satt här och surrade hur länge som helst.
sen kom mamma och vi åkte ner på byn
på grillen och käkade, eller vi och vi.
det var jag och peter.
allt var gott utan läsken, den var varm och ingen kolsyra. ;s
men det är ju så det kna vara ibland.

sen åkte han och tränade, och jag åkte på bowlingen.
där så bowlade Odd, och pappa.
sen så hem till k-träsk och bara slappade hos kajs och gangster
vi grillade och jag gillar nästan grillade marsmallows.
men det är nog en liten bit kvar.
hihi.

nu så körde peter hem mig,
och så sitter jag här i joel's rum med datan i knät.
och har läst en massa bloggar.
det är så himla mysigt.
man kna sitta hur man vill och vart man vill.
jag är verkligen överlycklig! <3

imorgon blir det hem till harmånger igen.
så himla nice.
jag saknar min älskling mest!
.- marcus, du är den som ger mig luft till nya angetag.
jag älskar dig!

jag ska kolla lite på bloggar nu, sen
ut med hunden, sen sova, imorgon sitter jag nog mer här.
men jag måste packa också! ;D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0