.- 16 april (kvällen)


jag provade min cam. ^^
jag kna väl själv säga att jag vart ganska så himal söt.
haha, dock så ljuger jag, men det gör inget.

jag har mätt mig nu runt mijan, och jag fick ett chokerande resultat.
haha, jag hade värsta misst 16 cm!
det är ju för fan sjukt. men det är himla roligt
men just nu så äter jag ju gotta som satan.
men det ska bli andra bullar nu då vi kommer hem.
och det ska verkligen hända.

jag ska börja att äta godis en gång i veckan nu.
sen är det bra.
+ att jag ska motionera tess (med omtanke på den lilla incidenten)
samt att cykla nre i källaren, till sommaren kna man ju kanske tillochmed
gå ut på stranden i bikini, och det skulle vara så himla nice.

(men då måste jag verklige sola nu lite innan.)
men det ska bil himla nice. och jag har ju lite pengar
nu också så jag kna ju göra det om jag vill.
så att man kanske kan bli lite brun i sommar.
det skulle verkligen vara skönt.

sen nu imorgon då jag kommer hem,
så ska jga in till stan på måndag och söka jobb.
jag vill ha pengar, och nu har jag insett det själv.
så jag mååååste verkligen!
men ska först kolla runt lite om städning lite här och var i harmånger.
så kanske man kan börja på en gång. :)

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0