.- 15 april


 nu så har man vart på en lång promenad.
eller njae, vi skulle ju gå till byn. men min älskling till hund
kollapsade, och jag vart så himla rädd, hon kunde inte gå, inte stå,
hon kräktes, och bara skakade. :/

så jag ringde peter i panik, så att han kom och hämtade oss,
så att vi kunde åka hem och ge henne mat och vatten.
och sen så var vi här hemma med henne en snabbis hemma.
medans peter åt sin matlåda.
det var gröööt! blää, så himla äckligt. ;b

sen så åkte vi ner på byn, och då så köpte jag glass
åt alla, eller nej, men åt mig och peter.
han är ju jämt så himla snäll att han skjutsar mig.
himla sötnos! xD

sen så kom vi hem och tess,
och hon verkade verkligen bli bättre nu i sitt sätt.
och jag är överlycklig.

idag så ska jag käka hos min mormor,
vi ska nog få lax, så fett jävla mums.
hihi, och snart så kommer min gangster hit!
jag är helt överlycklig!

+att det var e värsta olyckan uti kanis, nu då vi skulle
hem till mig och slappa. det är så himla hemskt.
men det var nog ingen som jag kände.
och det är ju himla tur. :D
annars hade man ju inte pallat.
det har hänt för mycket nu.


PUSSEY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0