.- 15 april (kvällen)


nu så har man precis sett ett avsnitt av detta braiga program.
dock så hade jag redan sett det, men med utan text.
och det är ju inte alls lika bra, då man inte förstår vad det är som händer.
men nu så fattade man, och en himla tur vad väl ändå det. :)

idag så var vi på middag hos mormor och morfar.
min morbror var också där, kul att ses ..
jag fick lax som jag hade trott, och det var fett gött.
sen fick jag en kavaj, pengar, pantburkar, en t-shirt & kofta.
+ att jag fick kattmat, och lite annat smått ovh gott.

efter besöket hos min mormor och morfar så var vi till
min moster Marina och stefan, och där var min kusin och hennes kille och
deras gemensamma unge Alva. så hilma söt unge allså.

sen åkte vi hem, och jag har hunnit prata med min älskling där hemma
också. jag saknar honom som satan.
det ä verkligen inte lätt att vara ensam utan varandra så här länge.
men snart så ska jag ju hem igen. :D

jag saknar min lila sälunge en jävla massa också.
men snart så hinner vi ju ses igen.
det är nästan för lååånga lov. hus ska vi överleva efter skolan marica? ;b
(ledsen gubbe)

min mamma är i boden nu och ska köpa någon soppa
som man kna käka för att gå ner i vikt.
jag är så himla stolt över henne, och hon är så himla motiverad.
verkligen världens bästa mamma. :*
men min pappa är också bäst! <3

jag lyssnar på Peter's musik nu som jag har tagit av honom.
hihi, eller njae, jag fick ju ta de, men ändå.
jag lyssnar på volbeat, så fett jävla bra allså! :D

men nu ska jag kolla vidare lite här på internet.
ska kolla en hemsida som gangster la in på hennes blogg.
kanske blir att beställa hem lite :D

PUSSEY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0