.- 14 april (finally!)


nu så är denna älskling verkligen min.
jag är helt överlycklig allså.
jag fick den i födelsedag's pressent/studentpressent av min mor & far!
jag verkligen älskar det bby's!

just nu så har jag ringt och tjatat på min bror, och
på marrcus att hjälpa mig med mitt nätverk.
men jag klarade det ju så himla bra själv.
för här sitter jag ju och bloggar. :)

så nu så kan jag ju ha med min data vart jag än ska typ :D
och det kommer att bli en massa bloggande.
och rik ska jag till slut bli :>

ikväll/eftermiddag så har jag vart med kajsis och peter.
det har vart himla nice och jag är så
glad att jag har vänner. :O
haha, det låter typ som att jag verkligen är mobbad, men icke.
jag har vänner, de är inte många. men man kna lite på dem i alla fall.
och det är ju himla nice.

sen har man ju en massa kompisar också.
men dom är inte ås himla mycket att lita på.
hihi. men så kan det vara. :D

Kommentarer
Postat av: Petra

men hilda, inte är det ju den 14 MARS ;D

2009-04-15 @ 14:21:25
Postat av: marica

Fan va härligt Hilda! Jag saknar dig som ett djur!

2009-04-15 @ 17:13:54
URL: http://maricasondell.blogg.se/
Postat av: joel

Så du fick i gång det.

2009-04-15 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0