.- 14 april

nu så är det ju ett himla bra tag sen jag var här och skrev.
men jag har haft det himla bra i påsk,
jag har vart i stugan, ochhaft trevigt med en massa släkt ovh vänner.
jag tänkte skriva lite vilka som var med.
-mamma, pappa, joel, jag, peter, marina, stefan, sara
peder, sandra, olle, ingalill & roger.
sn var u stockholmarna också där,
och det var ju bert, anders, anna, och deras två ungar.
så det har verkligen varit fullt i forsbacka. :)

just nu så är jag, pappa & joel i joel's lägenhet.
det är så himla mycigt här.
och han har det ju så himla snyggt ovh trevligt i sin lägga.
det är ju nästan så att man vil bo i lägenhet igen. ^^
hahaha.

ja, sen idag så händer det inte mtcket.
vi ska in till stan en sväng i piteå, sen så ska jag hem och då
ska jag väl vara med Peter. och det ska bli himla nice.
dock så sänar jga min gubbe mest av allt.
och jag har värsta hemlängtan.
men det är ju så det ka vara ibland.

men på fredag så ska min pappa och min bror följa med mig
hem till harmånger, jag får ju skjuts hem, och'det är ju lätt värt
det mesta en förälder kan ge.
och det bästa som jag kna få. :D

dock så åker dom ju hem på lördagen, men först
så blir det ikea på morgonen.
och det ska bli himla nice.
det var ju verkligen ett tag sen jag var dit. och det finns ju så himla mycket snyggt
där, det kan vara himla skönt att drömma sig bort ibland.

igår så träffade jag ju min gangster också <3
hon är ju fett underbart. :D

(nu så håller min bror och pappa på att skruva upp en hylla.
men det går inte så himla nice för dem, men det gör inget!)

men men, nu sk ajag kolla vidare här.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0