.- 1 april

ja, nu är det redan april månad.
allting går ju så himla sjukt fort.
man vet ju inte om man ska skratta eller om man
ska gråta, eller kanske båda på samma gång. ;s
muha!

mamma är här nu, och därför kommer det att bli
väldigt lite uppd. från min sida denna vecka.
dels för att hon är här, men också för att
min käre pojkvän ockuperar datorn då! ;b
men det gör inget, jag älskar han ändå.

nåja, igår var jag och mamma och marica på stan.
jag fick äntligen igen min tvål från hm.
jag verkligen älskar den (och doften då så klart)
men det är vanilj/jordgubb)
helt fuckat underbart!

sen så idag var det nationella.
och jag gick som vanligt först av alla.
men det gick nog himla bra, jag känner mig verkligen
lugn över i alla fall ett G.
och det är huvudsaken, allting annat är ju bara bonus.
så man ska inte klaga.

sen vart det dollar, och det var himla roligt.
+ att jag fick mig lite små saker. ;)
jag har en sån himla snäll mamma. ;D
hon är typ bäst.

jag har övningskört hela dagen.
och det hår verkligen gått bättre än förväntat.
och det är ju så himla kul.
jag längtar verkligen tills jag får det kortet.
men jag orkar inte ens tänka på det.
inte just nu, och inte resten av denna vecka.
jag får ta tag i det senare!

imorgon är jag ledig från skolan.
jag vill ju inte hålla på att gå och så
nu då min mamma är här, så jag har tagit ledigt.
men inte får jag någon sovmorgon för det.
jag och mamma ska upp klockan 6 ändå ;b
haha. "man kna ju inte sova bort hela dagen"
vi ska handla på Lidl också imorgon.
billligt och bra. och så ska  jag handla så jag kan
göra nå tårtor då jag fyller år nu.
(marcus står för smörgåstårtan!)

idag till middag vart det god mat nr.1.
jag älskar kycklig, och jag älskar ris.
och det var ju precis vad det vart.
men med feta ost, cyrrysås & en massa gurka!
jag är så mätt att jag håller på att dö kan jga ju bara säga! xD

nåja, jag ska ut och röka nu, och
som vanligt så ska ju min sambo ha datorn.
(och jag som vill se andra avenyn.)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0