.- 8 September

Måndag idag och skola igen.
det känns bra att ha riktiga lektioner idag.
men juste, vi hade ju inga.

fy, jag blev så sur på jag kom till skolan
kl halv 8 imorse och då säger dom att vi inte har nått.
jag hade hål till typ tio.
sen gick jag på en engelska.
och sen hål till tolv med.
och då sen fick vi sluta.

en väldigt dålig skoldag.
men jag kommer igen.
imorgon ger jag gärnet. ;>
då börjar jag kl 10.
jag är glad för mitt schema.
det är faktiskt fanska hyffsat ändå.
(iår också)

Sen sprang jag ner till bussen.
och hann precis med den.
jag är så duktig så.
så nu är jag hemma.
marcus sover och jag har ganska tråkigt.

kanske ska försöka mig på det där med the och skorpor igen ..
men det är ju ingen höjdare ..
men någon gång kanske man lär sig.
- bahaha.

ikväll, ska jag ..
hmm. jag vet inte.
bara slappa och kolla tv.
idol är ju jätte bra.
så det blir nog det. + kanske nått mer.
dock en tidig kväll för fröken här.
klev ju upp halv sju idag ffs!
- bra tjej!

ska verkligen ta mig ut och gå med tess sen.
YEY! jag ska bli nyttig.
eller åtminstonde verkligen försöka.
och jag ska ge mig fan på att lyckas.
om man tänker studenten, studenten så
går det faktiskt lite bättre ;b

kollat på en "bantningssida" nu,
popcorn & dipp är inte farligt att äta.
man kan åta det varje kväll bara man går ut och går i 20 min.
och det ska jagju lätt göra med thess.
så jag ska handla det på ica sne och mysa ikväll ;>
Marcus kanske vill följa med mig ut och gå.
men han går så fort.
detär bättre att gå själv och flåsa x)

träffade Johannagumman idag på skolan.
mums, jag är glad för din skull honey.
jag hoppas verkligen att du blir/är lycklig.
jag gillar dig skarpt vännen.
och jag ställer alltd upp.

YEY, underbart att träffa Saga igen.
Jag har saknat henne med.
vi har ju varit sjuk i omgångar.
men nu jävlar ger vi gärnet.
- tillsammans.

Jag älskar dig marcus.
- för mig är du allt. <3

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0