.- 7 September

åh, herregud.
igår mådde man verkligen som man förtjänade.
fy fan, jag tror verkligen att jag ska satsa på att bli nykterist.
jag har aldrig vart så bakis i hela mitt liv.
men tacos fick jag i mig i alla fall.
och det var gott som fan.

jag tror att det blir en ppizza idag eller nått.
jag känner mig fortfarande  inte nykter x)
hahaha.
det är inte lätt att inte veta.
muha.

imorgon är det i alla fall skola.
jag längtar faktiskt. det ska bli skönt att komma tillbaka
och börja gå veckorna som vanligt.
dock ska jag hem till mamma på
torsdag-natt. hon ska ju opereras på onsdag.
och killarna ska upp till stugan i helgen och jaga.
så jag vill verkligen inte lämna henne ensam.

+ att jag ska försöka fixa ett möte där uppe nu ..
hoppas verkligen att det går igenom.
för jag vill verkligen det här ..

i veckan ska jag gå och prata med inacorderings gubben
på skolan, och höra om det går att fixa.
+ att jag ska gå på soc.
jag behöver bidrag för att överleva det här nu.
sen alla som beställde med mig på oriflame.
grejjerna kommer nu i veckan.

och ni får grejjerna då jag får pengarna.
för att annars kna det ju bli så mycket fel.
jag litar på er, men så är det i alla fall.

idag ska jag bara vara hemma.
ska snart äta lite popcorn + dipp ;>
mumma. och se nått program på datan.
det är lika mys det.
sen åker ju marcus och jobbar igen ;/
det är tråkigt.
jag hatar att vara själv.

Men jag ska städa tror jag.
det behövdes.
och btw!!
jag ska till stockholm och gå på grönalund!
100:- den 28 sep ;D
Im so happy! <3

uppd. senare ikväll tror jag.
PUSSEY!



Jag håller på att kolla hur man gör en egen design,
men det går ju kanske inte bäst.
men jag ska i alla fall försöka.
marcus sover än. det är tråkigt.
jag vill vara med han innan han åker ju.
men jag förstår ju att han vill sova.

Jag vill vara en fisk.
jag skulle vilja kunna andas både i vattnet och på land.
tänk vad skönt att bara kunna simma och
titta på allt där under utan att känna att man dör ..
men det är så ibland.
livet är inte en dans på rosor.
eller jo, men en dans med svåra steg ..

ååh, jag undrar vad jag ska äta till middag idag.
herregud.
jag är sugen på en kebabrulle.
eller kyckligrulle skulle också sitta fint ;>
hoppas verklige på det.
eller lax, m. makaroner + sallad, gurka 6 fetaost.

Jag är hungrig.
mysigt hungrig. eller läskigt.
jag ser mat farmför mig bara jag blundar x)
hahaha.
Aja, jag ska skriva mer blogg nu har jag kommit fram till.
så jag uppd. ikväll också ;>

HEJS!
PUSSEY!



OMFG!!
jag tror att vi haft en björn på våran gård nyss! :o
marcus är och jobbar och är och tessilago är ensamma.
jag satt ute och rökte på altan.
pratade med pappa i telefon. och så.
hörde att tess började att skälla som fan,
och ja la på fort med pappa och gick in.
(i ett väldigt fort tempo)

hon står på soffryggen och reser ragg och skäller som ett juhuu!
och då jag kollar dit ser jag nått stort mulligt brunt
djur ge dig luftandes in i skogen igen.
Det var inte en älg, för dom är stora.
och jag vet hur en älg ser ut + hur dom rör sig.

och ett rådjur kan det inte heller vara.
för dom är små och nätta.
det var som. ja.
jag tror att det var en björn.

jag rinde till marcus och pratade med han
sen gick jag ut under tiden, och då visslade det.
jag tog med mig tess,
och hon lämnade inte mig,
hon satt på mina fötter hela tiden.
och skakade &  gnällde.

nu börjar dom väl komma lite för nära?
igår såg min faster en björn i gnarp.
och den har setts mitt i ett villaområde
+ brevis kyrkan.
det är sjukt.

Dock en rolig sak.
jag ringde mamma nyss för att surra lite.
det är så tråkigt då marcus inte är hemma.
och hon har vart på fotboll ikväll.
och då sen då matchen var slut skulle hon
gå till  bilen och åka hem.
så hittade hon inte nycklarna ..

konstigt Mamma, du har ju låst in dom i bilen x)
hahahaha.
min mamma är söt och smart.
och har ibland ite bråttom hon också. ;>

ska poppa popcorn nu.
men jag hör av mig i imorgon!
Långt bloggande idag!
- haha.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0