.- 6 September

"sånge förle mig hej.
hmm är snäll.
jag ringer inte ne. drag.
hörs.hahaha lib ask du!"

"jag åker hey nu.
house så nyktre .
swis och säljer så.
ha en bra dag lungi bäst."

jag vet inte själv allt vad som hände igår.
jag och bea och Merete åkte in till stan igår m.
monica och björn, i björns bil.
vi gick på kina och åt kyckling och ris
+ glass med chokladsås.

efter det gick vi till lilla busstationen.
där väntade vi ett tag på buss som skulle mot öster.
så åkte vi och klev av uti pizzeria o' sole mio.
sen väntade vi där på hanna och lina.
och dom kom ju tillslut.

vi gick ner till hannas syster Elin i hennes lägga.
och där var det en massa trevligt folk.
sen efter ett tag ringde jag marica.
och hon och Eken kom också till Elin.
- förfest is tha shit.

sen liftade vi ner på stan och marica & eken.
och vi kissade på ett ställe med lyse.
och det var kul.
sen in på g-festen.
sen började jag må en massa dåligt.
så jag ringde sandra och hörde om hon kunde hämta mig.
och snäll som hon är så gjorde hon ju självklart det. (a)

väl hemma skulle jag kolla lite på greys,
jag började att spy som jag hade förutsett.
och sen så då jag mådde bättre så
gick jag ner och duschade.
somnade bums efter det och vaknade
nu idag med ett illa mående som heter duga,
jag spyr som en gris, och huvudvärk.

Men jag hade kul igår.
av det jag minns, det var himla trevligt ;>
dock för mycket alkohol för min del.
men man lär sig ju till nästa gång.
och det som står där högst upp.
det är sms som jag skickade igår.
eller några av dem. x)

ni kan ju försöka att tyda dom om ni vill.
Aja, orkar inte skriva mer.
är för onykter.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0