.- 5 September

godmorgon!
(goddag)
(godkväll)
(godnatt)

en fin dag med en massa sol.
cider och vin som väntar på en.
det känns väl för underbart?
mina koppor smittar inte,
och mitt humör är på hemma plan.
Tess liggen på bordet och jag orkar inte bry mig.
Marcus sover.

ikväll blir det mat på kina.
sen så blir det för fest med bea, merete & en massa andra.
sen vill jag hinna träffa rebecca och dom innan
dom går in på g-frerren också.
men det ska hinnas med.
vi har ju båda telefon.

sen skulle bea bjuda in mig på g-festen.
älskling, jag har verkligen saknat dig.
(jag hade inte 100 kr ens, eftersom jag ska köpa gymkort!)
men hon är en vänlig människa.
jag ska verkligen tacka henne.

sen ska vi åka in mer svärmor + björn.
dom är också snälla människor.
jag tycker om dom så mycket. ;*
sen ååh, kalas dag!

Jag ska ringa och boka bord på kina.
men jag vet inte vad den heter i hudik ;s
men jag ska hitta det.
jag ska duscha, sminka mig & fixa frilla.
Myys!
sen ska jag ha klänning på mig.
(wow, om man heter hilda)

hanna & manne är också väldigt bra!
dom ska komma hit ikväll och passa min lila gris.
dom ska komma och hålla henne sällskap.
+ att dom ska se på film här.
jag ska hitta nått åt dom.
för att dom ställer upp och är världens bästa!
(tackar och bockar!)

jag tänker på dig sofia.
du är som en förebild, jag vet hur du mår.
jag känner dig innerst inne.
men du håller skenet uppe.
jag vill också kunna göra det ibland.
men du är behövd. Me loves you!

föreläsningar om uf!
Yippie.
man blir ju bara mer och mer peppad på att starta det där.
och jag, Sofia & Saga kommer att "vinna".
vi ska verkligen bli rik.
det ska jag se till.
alla medel är tillåtna! ;)
i alla fall enligt mig ;>

åååh, frukost.
det blir skorpor med the.
jag gillar inte the egentligen.
men man måste ju försöka sig på det någon gång.
och eftersom att mitt humör är på topp
så blir den dagen idag.

igår städade jag en massa här hemma.
så att det är jätte fint.
jag ska ta bilder sen inatt och lägga ut.
alla kommer att tycka det.
+ att marcus fick en väldigt bra förfrågan!
och det firade vi med att äta på Pizzan.
det var gott!
sen köpte vi glass och åt hemma som efterrätt ;>
(grattis gubben)

sen kom beagumman hit. + monica.
och jag slingade hennes hår.
och det vart tydligen bra.
och det tror jag verkligen också.
jag får ju se det ikväll också.
sen laddade jag ner hela låten med:
Kick - fest hos mig.
(älska partysuget!)

jag köpte en ny kattlåda igår också.
det behövdes verkligen.
och nu är det så fint där.
jag hoppas bara att lillrummet kommer igång snart!
jag är så himla pepp nu på våra visioner.
MUMS.
ett hem & ett hus.
+ världens bästa pojkvän!

ska gå ut med tess nu ;>
vi hörs!
In i dimman! :*

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0