.- 30 September

tiden rusar ju bara förbi.
nu har hela september gått och snart är det ju jul.
och höstlov!
jag längtar nå så in i helvete!

idag så har jag vart en riktig cooling.
imorse vaknade jag tidigt och hängde tvätt,
startade en ny tvättmaskin,
diskade och tog ur diskmaskinen.
jag är duktig.

sen var jag ute med tess,
och efter det så gick jag ner på marias.
och det gick himla bra idag!
jag är skit nöjd.
och sen efter jag slutat så gick  jag på
apoteket och köpte:
NIKOTIN TUGGUMMIN!
BRA HILDA!

jag känner mig så himla nöjd.
och dom är goda.
men jag har inte kollat om dom hjälpt så mycket än.
men det går ju att kolla senare ikväll
då mina cigg är slut.
för nu sa det fan inte bli nått mer!

sen då jag kom hem så lagade jag rester.
och det vart tacos igen :D
det är så jävla gott.
och det är nyttigt också.
eller ja, men det är inte så himla mycket fett.
ska ner och hänga min tvätt snart igen.
och starta ännu en ny. :>

Sen ska jag plocka undan maten.
och diska osv ..
sen ikväll blir det tv, idol och christine & vänner så klart.
det börjar bi standard nu på kvällarna.
och marcus ska på nått bank möte i stan ikväll.
så kan kommer inte hem förän efter det.
det kan vara skönt att ha lite tid för sig själv,
men ändå veta att man får sova brevid honom.

imorgon ska jag hälsa på min käre kusin Angelica ;>
det ska bli så kul att sitta och surra lite.
och så klart leka lite med Aaron.
hoppas bara inte att han sover hela tiden ;b

oj, jag är verkligen jätte trött i ögonen.
men jag ska klara av att hålla mig vaken.
tihi.

tänker på dig Joel.
hoppas att allting kommer att lösa sig
och bli bra med dig! <3

funderar på att starta ett uf själv ..
men jag vet inte.
jag ska tänka lite på saken ..
men ja. vi får se ..

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0