.- 3 September

idag är det en bra dag.
alla mina prickar hpller på att torka ut och jag
är nog frisk till på fredag.
dock ska jag inte på skolan då, för att jag
ska vara hemma och vila upp mig en sista dag.
men jag tror att det blir G.fest.
sen på lördag blir det marknad så klart!
- tell me, vart är förfesten? :*

igår var det en slapp dag.
vi åt Paella som jag skrivit och sen gjorde vi inte mycket mer.
vi kollade på lyx fällan.
och så fixade vi så att vi kan se på tv igen ;>
det är så himla nice!
jag har tillochmed saknat reklamen!
- hahaha.

idag, eller snart ska jag väcka marcus igen.
och då ska han kliva upp.
vi ska äta frulle.
sen ska han åka till gnarp på tyg affärn
och köpa tyg åt mig.
jag ska sy två stora kuddar som man kna ha som
prydnad typ i sängen så det blir snyggt.
sen ska jag sy ett överdrag åt tess på en kudde som
hon ska sova på ;b

Jonathan, min bror.
jag älskar dig,
jag behöver dig.
gör inget dumt du nu.
Jag vill ha dig nära.
du är min bror. min bror.

skönt att man i alla fall inte vänt på dygnet.
fast man har vart sjuk nu så har jag ändå kunnat vara vaken på morgonen.
och jag har gått och lagt mig i tid på kvällarna ;>
jag är lite nöjd med mig själv.
Jag hoppas bara att det blir nå fest ihelgen.

sen ska jag beställa alla oriflame saker idag också! ;>
så att ni kan få dom sen till veckan ;>
Aja, ska röka nu jag, sen väcka gubben.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0