.- 29 September

Grönan igår då, det var helt underbart!
jag hade så jävla trevligt och det var kul hela tiden.
jag coh marcus gick i lustigahuset + spökhuset. :>
sen åkte jag, marcus & hanna bergochdalbanan.
(den lilla)
och jag höll helvetesjävlar på att dö.
jag kommer sldrig mer att åka den!
(hahaha.)

Sen så åkte jag och hanna på en barn karusell.
den var skit kul ;>
vi åkte på grisarna!
mums!
Hahaha, sen åt vi en massa god mat, + popcorn & glass.
En helt perfekt dag.
tråkigt bara att åka buss, en massa surr
och springiga barn!
men det gick ju helt okej ändå!

då vi kom hem kollade vi lite andra avenyn
sen gick vi och sov, och jag var jätte trött!
dock så har jag vart upp flera gånger inatt. :/
tagit alvedon, haft så jävla ont i huvudet. :/
därför ingen praktik idag.
men imorgon så börjas det igen!
Och jag längtar, jag har så himla kul där!

idag har jag bara små plockat här lite.
det jaghar orkat.
sen har jag lagat plättar till lunch.
det vart en massa gott.
och till middag ska vi.
(förhoppningsvis hjälpas åt.)
att laga tacos!
MUMMA!

måste hitta mig en vinterjacka nu ..
det blåser och stormar här.
och det börjar verkligen att bli höst.
+ att jag ska klippa mig, kolla tider imorgon.
ska bara prata med mamma först.
vill ju färga lite också. men det kan jag göra hemma.

jag har kollat på en massa filmer idag på youtube.
och nu vet jag äntligen vem som sjunger min låt!
Agnes - on and on.
Fan me love!
ska ladda ner ett album idag också.
men min nya "gamla" kärlek.
Amy mcdonald. :)

och jag längtar till på onsdag!
ja, då böjar den 5:e säsongen av greys!
FETT NICE!
jag har längtat för mycket!

och imorgon då studiebidraget kommer
ska jga börja med min nya budget!
och då ska jag köpa nikotinplåster!
jag är så himla pepp på att verkligen spara pengar!

men ska kolla one tree hill nu ;>
mums på det också.
det är mycket "mums" nu.
men allting håller på att lösa sig.
och det är fuckat jävla skönt! :D

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: vickan

Ni verkar äta Taco ofta ! :) Men detär gott :)

2008-09-30 @ 08:34:09
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0