.- 27 September

Halloj i balongen!
x)

Nå, här har det inte hänt så himla mycket.
igår så var jag ju så klart på marias och arbetade.
det var himla duktigt och bra gjort av mig tycker jag ;>
Jag har inte skolkat en enda gång därifrån.
muha, bra gjort förtfarande!

sen kom jga hem, och slappade
ett litet tag, kollad elite idol och sen så
händer det inte så mycket annat.
jag gick ner och duschade, och sminkade mig osv ..
och sen kom ju marcus hem.

då fick jag 10 rosor av honom.
helt söt han är då!
myspojke där!
men vad betyder 10 rosor?
(någon som vet det?)

sen åkte vi ner på marias och skulle käka mat.
och där träffade vi Peter & Daniel.
- snälla pojkar det där!
båda två, och dom var så himla kul.
dom om någon har humor!
så käkade vi med dom,
och dom skulle till åland idag,
åka båt ^^

Sen efter det då gick vi in på ica.
vi var ju tvungen att stor handla.
och det kan man verkligen säga att vi gjorde!
och nu har vi hur mycket mat som hellst!
men det är bra, för man ska stor handla,
annars så blir det nog dyrare i längden!

Sen efter det åkte vi hem och
packade in varorna där dom skulle vara.
och sen åkte vi till loböle och hälsade på Anders & Eva ;>
Himla mys & trevligt.
där blev vi bjudna på mat igen. :D
Tacos! Så himla gott!
- MUUUUUMS!

Sen så var vi där ett ganska bra tag, och sen drog vi oss hem och
skulle sova.
och jag har sovit en massa gott inatt.
men jag vaknade ändå så himla tidigt.
och det är inte kul.
men aja,
jag hade ju chansen att sova ut.
men jag tog den inte ;o

sen klev vi upp jag coh marcus.
och han satte sig vid datan,
och jag åt en frukt ^^
(nyttigt där hilda!)
Sen kom jag på att jag ville ha en rejäl måltid.
en bra fruktost så att vi skulle orka hela dagen.
och så lagade jag plättar!
(pankakor som det heter här)
och det vart skit gott & bra!

Och sen kollade vi lite idol tillsammans.
och nu sitter jag här.
ska alldeles strax börja att städa.
eller ja, plocka till lite samt tvätta en massa!
Och marcus är uppe på taket och fixar skorststenen ..
sen kommer stig och ska hjälpa han att mura!
sen tänkte jag laga en skit god mat.
(hoppas jag.)

vad sägs om det här?

Kycklig, turkiskyoughurt, morötter, lök, curry + cremebounjour.
och till det serveras ris ..
jag tror att det kommer att bli himla bra!
gott att kunna äta lite så där nya maträtter,
och att man verkligen vågar prova.

sen så ska det ju så klart också serveras med
en ny och fräch grönsallad.
och det är ju verkligen aldrig fel!
med lite feta ost i.
kanske man kan riva ner nå äpplen i kycklinggrytan också,
så att den bilr lite saftig..
Ja vi får se.

Och ikväll vet jag inte vad vi ska göra.
bara slappa.
det blir ju en  tidig morgon imorgon..
ska ju till grönan då, men syskona nordin ..
det ska bli FETT NICE! ^-^

Aja, ska starta att städa nu.
PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0