.- 25 September

löning idag då.
men inte får jag någon lön för det.
tråkigt som fan.
Men aja, jobba är ju på G nu hoppas jag då!

Idag var jag på marias som vanligt.
och det har vart lika trevligt och kul hela veckan!
jag har lärt mig kassan utmärkt,
det är bara priserna som jag ska fixa.

sen så har jag fått laga lite mat
och sånt idag på grillen och stekbordet.
mums, och duktigt av mig!
sen så har min faster och min kusin
kommit in idag.
och dom hade med lill Aaron!
åååh, vilken unge!
jag ville bara äta upp han.

jag tog bilder, som kommer
till bilddagboken då jag orkar.
men orken finns inte än.
muha.

nu har jag vart på Hc idag och kollat
upp mitt knä.
jag känner mig duktig.
det var inget som var fel,
och ledbandet höll denna gång också!
- bra knä!

Sen så har jag kommt hem nu.
vart upe med tess, och lite sånt.
pratat med saga, det är jobbigt att ha
praktik tycker jag.
man får ju inte träffa alla riktiga vänner som
hör av sig och så på 3 veckor. :/

men jag ska baka lite nu också.
ska ju och gratta dennis och Sandra ikväll
i ljusdal, dennis 18 och sandra 21 :>
himla skoj,
ska ta med sockerkaka, chokladbollar & muffins.
hoppas bar aatt jag hinner göra allt.

och igår kom marcus hem med värsta
fina fiskarna.
mums, det blir fisk idag.
och det ska bli apagott!
jag längtar,
dock så ska marcus få laga maten själv.
för jag kan inte med det då det är så här ..
man kanske borde ringa till mormor ..
men orken ..

ikväll hoppas jag att jag inte missar idol.
det vore en skam.
men jag är inrte säker på att vi hinner se det. :/
det tar ju sin lilla tid till ljusdal också ..
men det går säkert ändå.
Tess ska då få vara hemma hon ..

och imorgon har jag klarat en hel vecka på marias.
utan att skolka eller så.
jag är så himla nöjd över mig själv.
jag känner verkligen att detta var rätt.
helt rätt praktikplats.
Hoppas bara att det håller i sig!

Sen är jag i behov av att åka på ikea.
men pengarna finns inte,
om jag inte får bilen såld då vill säga ..
men det lär ju inte hända det ..
aja, man ska inte vara negativ.
det ska gå!
MUHA!

PUSSEY & KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0