.- 24 September

HERREGUD!
idag då jag kom hem från jobbet,
så rinder det på min mobil på skyddat nummer ..
jag svarade som vanligt,
och det var en som ville kolla på min bil ..
Och ja, jag är ensam hemma hela kvällen.

Jag som fick panik,
jag visste inte vart jag skulle ta vägen ..
jag ringde fan till alla.
tillslut så gick jag ut ocj städade den.
i alla fall det mesta.
sen så försökte jag att få upp huven,
men det gick ju inte.

så dick jag gå till grannarna och höra
om dom kunde hjälpa mig,
och det kunde hon, så snäll! :)
och vi fick tillslut upp den!
- stora tackkramar till henne!

sen kom min faster och hjälpte mig
att hämta lite grejer lite överallt ..
hon var himla snäll och trevlig!
- en massa tackar och bockar!

Sen kom jag hem, och nu sitter jag här.
egentligen uppe i ingenting.
dom som förhoppningsvis kommer
och tittar ringer väl snart.
dom får väl hjälpa mig att pumpa däcken.

och idag på marias har det  vart
en massa dött.
egentligen himla tråkigt.
men det är ändå kul, för jag jobbar med bra människor.
himla trevliga.
man längtar tills imorgon redan!

Och jag har fastnat på en ny artist.
- amy mcdonald.
hon är så jävla bra, jag dör ju typ ;b
ska ladda ner hennes album snart tror jag.
och tess och jag har vart ute och gått lite :)
bra hilda!

nu lyssnar jag på trollekaren lurifix på youtube. ;D
hahaha, en hilma massa bra.
jag tänker på allt det som hänt förr.
man får en massa bra minnen.
men även mindre bra.
men man ska vara positiv!
tihi :*

jag har köpt lite mat idag.
+ lite godis till ikväll.
dock vart det till nu, för att lugna ner mig x)
hahahaha.

ja, ikväll blir det idol.
vänner.
christine.
(lite topmodel i pauserna)

"jag vet en rolig plats,
ett trollreipalats!
ta med din syster och din bror och alla vänner
som du vill så ska jag visa er!
Haha hoho hihi.

Ja kom så springer vi, och ser på trolleri,
och alla tiders tokeri!"

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0