.- 22 September

ja, här hinns det inte med att uppd. så mycket.
men det har då inte hänt så himla mycket heller.

igår så var jag på marias.
första dagen, det var himla kul.
och det är nog första platsen som jag
verkligen känner att jag valt rätt.
och det är positivt för mig!
verkligen.

Och sen så lagade jag småpalt och skav.
och äntligen, äntligen lyckades jag.
jag blev så himla nöjd över mig själv.
och jag tror att marcus tyckte jag var jobbig som höll
på att säga hur bra och bäst jag var på det
hela tiden, men det får han ta ;b

Sen på kvällen så såg vi film.
och igår vart det Irene huss - guldkalven.
den var riktigt bra.
men jag är ju som lite frälst i just den där
irene huss + hennes man.
det är bra filmer.

Sen så hoppade mitt knä ur led ;<
men jag hann bara reagera på att
jag inte kunde stå på benet, och
att allting bara vek sig,
så slog jag tillbaka det i led igen.
och det gör jag då fan aldrig mer om.

Då det har hoppat förut, så
har det lixom stannat där,
och jag har legat ner, och inte haft ont det
minsta, men nu har jag så ont att jag
kan dö, typ. eller ne.
men det gör fruktansvärt ont.

Men ändå, ändå har jag varit på
marias hela dagen idag.
och jag är så nöjd lver mig själv!
hade det vart ifjol,
så hade jag vart hemma och skitit i det.
men ta mig fan inte i år!
MUMS PÅ MIG!

idag har det vart en kul dag.
och jag har redan lärt mig en massa.
jag känner mig duktig och en massa glad!
sen åkte jag på hc, eller jag gick dit.
då jag var på vög hem från Marias.
så fick jag låna kryckor + en tid åt mackan.
och han ska vara där kl 3 idag!
och nu jävlar ska vi få ett slut på klierierna!
x)

Sen ska vi äta uppstekt palt + köttfärs.
mums!
Och ikväll vill jag se någon bra film, eller nått
bra tv program på tv!
Sen upp imorgon på praktiken igen.
Im happy just now,
if you kill me now, I'll die Happy!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0