.- 21 September

Goddag!

igår vart det en ganska bra dag i alla fall.
morgonen kanske var lite jobbig, men det löste
sig och alla vart på bra humör igen!
jag åkte ner och handlade.
och sen så kom marcus hem och vi åkte till Hanna
och kollade in hennes nya lägga!

Mys!
jag blev värsta avundsjuk på henne.
jag tyckte att det var apa snyggt där!
och jag hoppas verkligen att hon
kommer att trivas.
men vi får åka och hälsa på henne mer
då hon kommit in lite bättre kanske. :)

sen åkte vi hem och lagade mat.
det vart älgstek och potatisgratäng
men en massa god sallad och saft.
Sen så gjorde vi oss lite fina.
och åkte till olle på fest och hälsade på!

det var himla trevligt där.
träffade Erika och lärde känna henne lite granna.
himla mys.
och sen kom ju halva ilsbo dit,
och det vill säga är inte så lite många ändå.
och då kom Hanna och Manne bland annat.
Himl kul att träffa Manne igen.
det var ett tag sen ändå.

Dock tyckte marcus att det var tråkigt att vara nykter.
men det var himla kul att
vara där, men vi åkte efter ett litet tag bara.
men trevligt att träffa alla igen!
MYS!

Sen kom vi hem.
och då såg vi på en film,
en film som alla människor blir göad av.
"den bästa sommaren"
Jag bara älskar den filmen.
den har så himla mycket humor,
och man blir gött glad av den!

"men mårten, du ska inte vara rädd för dom
döda människorna.
Det är dom som är i livet du ska vara rädd för."

x) - hahahaha.

Sen idag eller ja, nu ska jag damsuga + skrua.
Sen är hela städningen klar.
det är faktiskt ganska snyggt här inne nu.
man är nästan lite nöjd.
+ att gräset är ju klippt också.
och det är fint väder ute.

Marcus är och bygger på sitt garage.
det är lite tråkigt.
jag vill att han ska vara hemma med mig
och vilja mysa.
men självklart förstår jag ju han att
han vill få klart det där någon gång!
och jag stöttar han ju självklart med det!

Och andra avenyn ikväll!
MUMS!
jag är så himla på,
jag håller verkligen på att längta ihjäl mig.
jag vill ju veta om Angelica dör,
och hur det blir med Roxannas och davids unge.
oh! Herregud.
ge mig 8:a ikväll bby! :*

Johanna, jag saknar dig.

+ att idag har jag laddat ner en massa filmer.
eller ja, inte en massa men 2 st.
Irene huss - guldkalven
&
Angel
Jag såg aldrig den hos mamma.
jag vart ju så himla sjuk och då
är man ju en massa trött.
men nu ska den ses.
+ att marcus har laddat ner varg,
men den såg jag i alla fall hos mamma.
den tyckte inte jga var nå vidare kung.
men ja, den dög ju att titta på.
- hihi. :*

aja, man ska gå och göra nytta nu.
hoppas det blir bra.
och att min herre i huset blir nöjd.

KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0