.- 20 September

igår var det en mindre kul fredag.
men det går ju inte att spola tillbaka livet.
och ibland är det himla synd.
men det blir nog bättre.
man kan ju inte annat än att hoppas på
att denna lördag blir bättre då.

ja, idag ska jag åka ner och handla en snabbis.
potatis, grädde + saft.
En Beasås också.
sen ska jag och marcus laga mat.
tillsammans.
och det händer inte ofta.
vi ska äta älgstek m. potatisgratäng.
- mums.

jag ska damsuga och skrua här sen.
+ starta tvätten.
och ta ur disken.
då är hela huset i fint skick.
det kommer bilder denna gång på bdb.
(jag lovar.)

till veckan är det praktik som gäller.
mys, jag ska vara på marias.
10-14 varje dag i tre veckor.
jag är nöjd.
kanske man kna få sig nå extra pengar med.
man kna ju hoppas i alla fall.

och imorgon börjar andra avenyn om!
WEEI!
jag längtar sjukt mycket.
det är nog det jag längtat mest till i sommar.
man har ju inte haft nått att göra på
söndagarna.
men äntligen så kommer dom igen!
och iår ska jag följa ända från början.
och jag ska inte missa ett avsnitt!
MUMS!

ska åka och göra en kontroll med på tess.
man vill ju veta lite om henne och så.
komma så att hon inte har nått fel eller liknande.
+ kolla tassen hon slickar på jämt
och kolla hennes två "fett knölar".
Man måste ju lixom besikta hunden
med någon gång i livet.
Bara folksam drar av försäkringen ..

aja, ska kamma håret.
och sen ska jag dra ner på ica och handla.
-potatis
-grädde
-saft
-beasås
(marcus betalar detta åvan.)
-cigg
-popcorn
-dipp
-gräddfil
-pringles
(jag betalar nedanstående under marcus betalar åvan.)

hoppas bara att 170 kr räcker till mina saker ..
jag har inte mycket att leva på nu.
men bilen är på blocket nu.
äntligen.
och jag ska lägga ut min gamla telefon.
och funderar på den jag har nu..
kan ha en gammal så länge.
samt mp3 spelaren + kabeln.
och nå kläder som jag inte kna ha längre eller
som jag aldrig har använt.
+ att jag tycker att marcus ska lägga ut sin tvätt maskin.
det behövs verkligen.

ska rensa lite mer bland skorna nu tror jag också.
det kan verkligen behövas.
och att jag måste få in alla pengar för oriflame!
men det löser sig hoppas jag!
jag kommer att lägga till frakten denna gång
på betalningen.
så att man inte går back lixom på det.

nåja, jag förstår inte varför du inte pratar med mig längre.
jag vet inte vad jag har gjort dig.
och ska jag vara ärlig så är det ingenting.
men är det så här det ska vara, så visst.
jag klarar mig, men jag tycker att det är så
himla tråkigt.
jag tycker om dig en massa.

saker på m som jag gillar:
-marcus <3
-mamma
-mormor
-maria
-maine <3 evig saknad. evigt älskad.
-morgan
-muffins
-mode
-morötter
-marianne
-movie
-missar

jag skrev upp det här,
för att jag har ett halsband som det är ett hjärta på.
och sen så står det ett M i det.
först tänkte jag bara på marcus.
men sen kom jag på en massa mer som verkligen betyder
en massa för mig, speciellt människorna.
kanske inte muffins och movie.
men det betyder det också.

ååh, jag vill så gärna ha en fin design.
men jag har inte pengar för att betala det. :/
och det känns bajs.
men jag ska fan fixa detta själv.
och jag ska inte behöva ha hjälp.
eller jo, det behöver jag verkligen.
men jag hade hoppats på att jag hade klarat av
det själv, men jag är dock inte så kreativ.

Hmm, ikväll, hmm.
Fest hos olle, ja, kanske hälsar på en snabbis.
men ingen fest för varesig mig eller marcus.
jag ska ju bli nykterist (a)
får se hur länge som det håller.
men marcus har jour med.
faktiskt en massa synd om han.
men ja, det är ju extra pengar.
så inte ska man ju klaga så himla mycket. :)

Men en fest någon gång tillsammans vore ju himla kul.
det skulle då i alla fall jag tycka!
hihi.
ikväll skulle jag också vilja till sandra och dennis,
eller till bella och reino och hämta
mammas hund papper.
hon behöver ju lixom dom.
men det är ju ingen brådska enligt mig.
man kanske bara slappar och ja,
tar hand om varandra.
jag skulle då i alla fall behöva det så..

detta är en ganska lång blogg,
men jag har jätte tråkigt hemma.
och orken att städa har inte riktigt kommit än.
men man kanske ska försöka att leta fram den.

har börjat med psykologi nu också.
det är himla intressant.
men jag fattade inte mycket nu första gången.
men det var trevligt ändå då man kom in i det.
jävla sjukdommar som man har.
dom är inte roliga det minsta!
men nu är jag frisk banne mig!
och jag ska jävla säkert ge gärnet!

+ att den 7:e ska jag testa studentmössa.
och det får jag inte missa.
jag blev överlycklig då det fanns en chans till.
jag ska ha den snyggaste av alla.
(eller så inte.)
men jag kommer nog att tycka det ändå.
och det ska bli la nice!
jag längtar så efter den dagen jag går ut.

okej, inget mer sommarlov kanske.
men jag ska jobba och få min egen ekonomi.
och verkligen jobba in mitt liv.
jag ska jobba så att jag inte vet vad ledighet är.
men sen då pengarna kommer in,
så ska jag vara lycklig en stund!

körkort körkort körkort.
jag har ju bokat och allting.
men jag känner mig inte redo.
jag vill lixom ha mer koll på skolan.
och halkbanan har jag inte råd med.
och det är inte det minsta heller.
hmm, jag måste prata med marcus.
han kan säkert komma med nått bra tips.
får man bilen såld så är det ju inga problem!

Men aja, nu har jag skrivitr alldeles för länge och mycket!
Men nu ska jag åka ner och handla!

KRÄÄMIE & PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0