.- 2 September

oj, såg nu att dom hade gjort nått nytt med inloggningen.
det vart ju mycket bättre och finare!

äntligen har pixbox kommit tillbaka, efter 2 dagars nedläggning.
det känns bra, har saknat det en massa.
men nu kan jag lägga upp mer bilder där också.
jag måste verkligen bli mer aktiv med min kamera.
men orken finns inte. eller jo.
men jag har ingen insperation.
-men vi får hoppas att den kommer tillbaka ;>

igår var det en väldigt dålig dag.
var arg/sur/besviken och ledsen hela dagen.
men det löste sig till slut och som tur var har jag victoria.
hon är nog bland det bästa som finns just nu.

dock var jag duktig igår också.
jag klippte tess tassar, och tovor, och klorna + att jag kammade henne.
det var nice!
sen gjorde jag en maträtt jag aldrig gjort förr.
och det vart också himla gott!
- Paella m kycklig och wok!
himla mumsigt!

Sen ska jag köpa gymkort idag eller på torsdag också.
eller marcus ska för jag är ju smittsam än.
men marcus håller också på att bli sjuk.
prickar och så.
vattkoppor han också? ;s
den i helgen då är det ju g-fest + marknad.
och jag tror att jag är frisk till på fredag.
så g-fest tror jag att det blir.
men jag får se.

idag ska jag inte göra nått.
är en massa förkyld.
marcus ska åka ner på Hc och hämta ut mitt intyg!
det är fan ett måste idag!
sen ska vi bara slappa och bli friska tror jag.
kanske går ut och går med vickan? ;>

Hon är så himla söt!
och då skulle ju tess ocksp få följa med!
det skulle både hon och jag behöva!
mina katter är så mysiga!
ååh, inatt sov hela "familjen" tillsammans i samma rum.
det var så mysigt.

undra vad man ska laga för mat idag.
det blir nog att äta rester.
det är gott om sånt i våran kyl.
och det är onödigt att kasta maten.
sen ska jag damsuga.
men då marcus har vaknat, inte nu.

Ta hand om sofia nu då jag är sjuk ifrån skolan
flickor. hon behöver det och är värd det.
ingen vill ju känna sig ensam.
och det ska ingen behöva heller.
så behandla andra som du vill bli behandlad själv.

ska käka paella nu!
MUMS!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0