.- 19 September

oj! det var verkligen ett tag sen jag skrev i denna blogg!
men oj. eller ja.
det är ju inte så länge sen. men ändå.
nå, jag har vart sjuk hela veckan.
ett jävla virus som smittar om man hade feber.
och ja, självklart så har jag haft det.

Men idag var det skola.
och det var himla kul att träffa alla igen.
+ att jag inte ligger efter heller.
jag är himla nöjd över mig själv.
Jag kommer verkligen att klara det här!

sen så åkte jag hem till Tessgumman.
och hon vart så himla glad över att se mig!
Wiwo. jag blev överlycklig!
det är så himla kul att någon blir så glad i alla fall.
jag menar, katterna viftar ju inte på
svansen precis.
hahaha.

sen så plockade jag disken,
och marcusgubben kom hem.
han gjorde småpalten som var kvar.
och jag åt mackor! (a)
- förlåt mamma. men var så himla sugen!
hahaha.

nu är gubben ute och klipper gräset.
och jag har satt mig här bara en snabbis!
ska snart ta tag i att städa jag också.
man vill ju ha snyggt och prydligt.

sen blir det marcus mormor,
ska hämta nå fat där.
hon är snäll som vill ge oss sånt.
en gullig dam! ;>

annars i helgen har vi inte
så himla mycket planerat.
men det kommer ju alltid till nått.
himla mys, kanske hjälpa Hanna att flytta.
men hon kan ju höra av sig om dom behöver hjälp!
VI KOMMER GÄRNA!

och nästa helg är det sthlm!
grönalund, here I come! ;D
jag längtar nå kopijöst!
(stavning?)

aja, ska sätta fart nu.
annars så ja, vad ska man göra?
HAHAHAH!

KRÄÄMIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0