.- 15 September

herregud vad tiden går fort!
vi är ju redan i mitten av september!
Idag är man hemma från skolan.
min förkylning gav mig feber i natt /:

Men imorgon blir det att testa att åka på skolan i alla fall.
jag måste ju försöka.
och då visar man ju att man vill ge gärnet.
och att man inte bara är hemma för att vara det.

Igår vart det en konstig dag.
men aja, det är väl okej ändå.
det går väl.

Idag har man vart uppe sen sju.
har duschat, och plockat fram kött.
MUMS!
det blir pommes + sås och gotta idag.
sen så ska jag städa till här lite.

(tro mig, det behövs verkligen!)
men det går ju fort.
ska bara se hur mycket man orkar,
så man inte blir mer sjuk.

Sen så ska jag maila in uppg. till magnus.
till skolan.
jag har vart duktig och gjort dem!
- YEY på mig!

ja, marcus är inte heller kry :/
det är ju den årstiden.
men det är inte kul,
och spec inte så min mentor är
lite så som han är.
men man kan inte rå för hur man mår.

och det borde väl han också förså.
och gör han inte det,
så blir det ett till snack med honom.
fast då tar jag hand om rektorn först ..

AJa, ska sätta igång med det här nu.
sen tv och laga mat.
måste handla också ;>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0