.- 14 September

Fan, det blir bara värre och värre.
Jag snorar och hostar som ett mongo.
har inte kunnat sova mycket i natt. :/

Jag har ont i huvudet,
och hela kroppen känns som en zombie.
- jävla bajs, jag vill inte bli sjuk nu
igen då jag precis varit det.

aja, idag ska jag bara slappa tills
grabbarna grus kommer hem
från våran stuga i forsbacka!
Jag hoppas att det blr snart.

Jag vill att marcus ska ta hand om mig nu
då jag verkligen inte mår bra!
Och det kommer han att göra.
det är jag säker på!

Sen ska vi packa ihop våra saker.
eller ja, jag har redan packat mina.
Men marcus ska väl duscha och så.
Sen ska vi äta och börja att köra hemåt.

Jag ska fan på skolan imorgon.
jag vill verkligen det.
Hoppas bara att jag orkar.
för det är ju bara jag som kan känna det.
om jag orkar eller inte.

kanske ska dra med mamma ner på byn?
Hmm.. vad ska man göra där då?
Handla lite inför färden hem kanske ..

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0