.- 13 September

Ojoj,
idag har det varit en heldag!
Först har jag kört en massa bil, och jag är jävlat kung på det!
Sen har vi vart på älvsbyn och fikat
men min älskade bathilda. <3

efter det köpt vi en tårta och drog till manjärv.
där så stannade vi hos Agneta ett tag och fikade.
+ att vi paketerade kött.
jag trivs verkligen här uppe.

sen så åkte vi till älvsbyn igen
handlade mat på ica.
hämtade morgan och hem till mamma.
Där lagade jag & Morgan mat.
- tacos.
det var APAgott.

Sen kom frida + lea och hälsade på!
mycket trevligt!
och vi satt och pratade en massa strunt.
Sen åkte alla hem och jag coh mamma
började att se på svensson svensson.

men det varade inte länge, så kom
Bathilda, sara & en kille hit och drack kaffe ;>
Himla mys!
pratade en massa minnen och hade allmänt trevligt.

jag har pratat med marcus med.
och han tycker att det är kul
och underbart att vara här uppe!
han trivs i skogarna!
- haha, skogsmulle.

Jag har blivit APA förkyld med. :/
det är inte kul,
jag snorar och hostar som en maskin.
det är jätte jobbigt.
så få se hur det går i skolan.
jag komer verkligen att smitta alla ;>
hahaha.

Nu ikväll ska jag se VARG.
jag hann inte se set igår.
jag kollade idol.
det från då Andras var med.
stackars pojke, men han sjunger som en gud.

Aja, ska poppa popcorn nu ..
sen se film
och efter det blir det sängen för mig!
hemfärd imorgon!
- hell yeah!

LOSER!
Pussey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0