.- 12 September

Godmorgon.
(goddag!)

Ja, nu så är man hemma hos mamma och pappa.
vi körde upp igår kväll och det känns så himla bra.
vi svängde in till media markt på
hit vägen och köpte en GPS till marcus.

den är väldigt tjejig.
den är rosa.
men jag tycker att den är skit snygg!
Hahaha.
Dock är den helvetes bra!
den varnar ju för fartkamerorna.
och det sparar man en massa tid på,
när man ka åka upp till min mamma och pappa ;>

Idag har vi vart ner på byn.
sen hem,
sen ner på byn igen, och var på graven.
jag kollade Tom, Niklas, Dennis & Ankis.
Alla var fina.
Hann inte kolla amandas denna gång.

Sen åkte vi raggen och sen till busstatonen.
där hämtade vi upp joel som kom från skolan.
och efter det åkte vi till hc.
marcus skulle kolla sina utslag.
vad det var för nått.
Och det enda han fick veta var;
"du har utslag".
älvsbyns Hc suger!

efter det vart det ÄP!
Mumma, en fordpizza för mig vart det.
melikes.*
Sen åkte vi på ica och handlade.
och sen hem.

Killarna började att packa som galningar.
och jag gjorde nite nått.
sen så åkte dom precis til stugan.
för det är ju jakt ihelgen.
Men jag ska ju vara hemma med mamma.
Jag är en snäll tjej.

ikväll ska vi nog inte göra mycket alls.
hoppas verkligen på att jag kan få övningsköra en
massa så att man klarar det då det kommer.
så ja, vad ska man säga.

Jag har köpt dipp.
Mums, det blir det + popcorn sen!
hahaha.
+ att jag har kollat på Andreas på IDOL
på tv4. se idag.
Han sjunger ju verkligen bra.
synd bara att han var så himla nervös.

jag har träffat morgan med idag!
ÅÅH, jag har verkligen saknat honom!
vi smokade + sen hälsade vi på skolan.
Jag täffade Julia, hon är också söt.
+ att jag ska träffa min gangster också nu.
ringde henne idag med!

jag längtar tills min mamma kommer hem igen.
jag hatar att vara själv.
detär så tråkigt ochd et är därför jag hatar det.
jag vill ha surr, liv & rörelse.

Dock nykter i helgen också!
vilket jag lovar!
(hoppas jag)
Men ska jag köra en massa, så
ska jag absolut inte dricka en droppe alkohol! ;>

Hoppas min mamma orkar med det!
JAG MÅSTE VERKLIGEN KÖRA!
(kanske åker upp till stugan.
hihi, hälsar på grabbarna grus!)

Det känns konstigt att jag är hemma hos mamma.
och marcus var det nyss,
men att vi ska göra olika saker ihelgen.
hahaha, men det går bra ändå.
Ska gå ut nu e snabbis.

Sen ska jag se VARG.
hoppas verkligen att den är så
bra som alla säger.
men jag litar på broder min.
han brukar ändå ha smak för filmer.
och sen ska jag se ANGEL.
Jag är cool. =^.^=

Jag älskar Marcus, Tess & Sally.
+ kattorna! <3

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0